Sit-ups on floor


Fitnessnet.nl - jouw persoonlijke fitness adviseur
home | klantenservice | veelgestelde vragen | winkelwagen   
Wil je advies of iets bestellen? Bel dan gerust naar 010-4420417  
maandag-vrijdag van 9.00 tot 16.00  

kies onderstaand de fabrikant
schrijf je in voor de nieuwsbrief
Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief
login myFitnessnet
E-mail adres

Postcode cijfers
of registreer je
[inlog vergeten?]

Sit-ups on floor

Agonist: rectus abdominus
Synergist: iliopsoas

 

Spiergroepen
Bovenste buikspieren

Uitvoering
Ga op de vloer liggen ; buig je knieŽn ; plaats je vingertoppen achter je hoofd ; sit up en breng je hoofd zo dicht mogelijk bij je knieŽn (als je ook de iliopsoas wilt trainen) of tot het punt dat je je benen een beetje naar boven voelt gaan (als je de buikspieren geÔsoleerd wilt trainen) ; ga weer langzaam naar beneden.

Belangrijke Opmerkingen

  • Als je helemaal omhoog gaat in de sit-up, neemt de iliopsoas (een beenspier) een deel van het werk over ;
  • Als je niet verder gaat dan tot je je benen op voelt tillen (hier gaat de iliopsoas meehelpen), traint je alleen de buikspieren ;
  • Het zoveel mogelijk uitschakelen van de iliopsoas gebeurd door het (ver) buigen van de knieŽn.

naar de winkelwagen

De winkelwagen is leeg
recent bekeken voedingssupplementen
Je hebt nog geen producten bekeken
Betaal veilig online
Je kunt online veilig betalen met creditcard of iDEAL, gemakkelijk en snel via je eigen bank

betaal veilig online met iDeal
betaal veilig online met Visa
betaal veilig online met Mastercard
betaal veilig online via docData Payments

Het is ook mogelijk het bedrag naar onze eigen rekening over te maken, of onder rembours te bestellen. De bestelling wordt met DPD geleverd.

maak een overboeking naar onze rekeningbetaal bij aflevering aan de bezorger (rembours)

© 1998-2017 - Fitnessnet.nlsitemap  |  links  |  over ons  |  contact

-Sit-ups on floor > Fitnessnet-